راهکارهای علاقه مند کردن کودککان به مطالعه (از مختارپور)

لینک صفحه وب

افكار، گفتار، رفتار، عادت، شخصيّت، سرنوشت (Word, Action, Thought, Character, Habit)

  • مراقب مطالعه، اعتقادات و باورهایت باش که بر افکارت تاثیرگذار است.
  • مراقب افكارت باش كه گفتارت مي شود.
  • مراقب گفتارت باش كه رفتارت مي شود.
  • مراقب رفتارت باش كه عادتت مي شود.
  • مراقب عادتت باش كه شخصيّتت مي شود.
  • مراقب شخصيّتت باش كه سرنوشت و تقدیرت را رقم خواهد زد. (منسوب به افراد مختلف)

“Your beliefs become your thoughts;

Watch your thoughts, they become words;
watch your words, they become actions (deeds);
watch your actions, they become habits;
watch your habits, they become character;
watch your character, for it becomes your destiny.”

لینک دانلود نرم افزار قران کریم با ترجمه فارسی+ لینک دانلود سریالهای تلویزیون

لینک صفحه

فایل کتاب زبان بدن به فرمت PDF

لینک دانلود فایل کتاب

همچنین برای دریافت فیلم آموزشی تحلیل زبان بدن که البته به زبان  انگلیسی است اینجا کلیک کنید.

نقش زبان بدن در افزایش مشتریان و بازاریابی

زبان بدن یعنی همه رفتارها و کردارهای تنانه شما همچون ژست‌ها، حالت‌های صورت، اخم‌ها، پلک‌زدن‌ها، خوردن لب‌ها، تکان‌دادن سر، حرکت گردن شما، لرزش پاها، دست کشیدن به موها، جویدن ناخن‌ها، خیره‌شدن به طرف مقابل، بسته‌شدن بی‌دلیل چشم‌ها، وضعیت دست‌ها و غیره. اگر زبان بدن شما مناسب و حساب‌شده باشد، می‌توانید ارتباط موفقی را برقرار کنید و از رضایت مشتریان خود موفق مطمئن باشید. اما اگر هنوز به زبان بدن فکر نکرده‌اید، بی‌تردید بازاریاب موفقی به حساب نمی‌آیید و از اصول مدرن بازاریابی بی‌خبر هستید. بازاریابی صرفا به صحبت‌کردن و قابلیت‌های گفت‌وگو با طرف مقابل بستگی ندارد. شما باید بتوانید بدن خود را نیز آموزش دهید و رفته‌رفته آن را به وسیله‌ای برای موفقیت بیشتر در بازاریابی تبدیل کنید. چه دوست داشته باشید، چه دوست نداشته باشید، چه این حرف‌ها را باور کنید، چه باور نکنید، زبان بدن بیشتر از صحبت و گفت‌وگو اثرگذار است.

ادامه مطلب    منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

 

 

عوامل موثر بر شکل گیری و تقویت نگرش در افراد (Attitude)

LOGOAttitude

مهارتهای نرم و مهارتهای ارتباطی اثربخش (Soft skills & Effective communication skills)

How to communicate effectively?1. Control fear2. Establish eye contact with the listener3. Find out what your listener ...

اسامی چند نرم افزار مصورسازی علم و علم سنجی

  • Bibexcel - Persson et al., 2009
  • CiteSpace II - Chen, 2004, 2006
  • CoPalRed - Bailón-Moreno et al., 2005, 2006 N-SPIRE - Wise, 1999
  • Leydesdorff’s Software
  • Network Workbench Tool - Börner et al., 2010; Herr et al., 2007
  • Sci 2 Tool - Sci 2 Team, 2009
  • VantagePoint - Porter & Cunningham, 2004
  • VOSViewer - van Eck & Waltman, 2010

معنی حرکات دست در فرهنگهای مختلف (Meanings of hand gestures in differenet cultures)

4) THE MOUTZA
Many parts of Western World:
‘’Waving’’
(with an abrupt arm extension)
‘’Enough is enough’’, ‘’ Let me stop ...

ژست (Gestures)

A gesture is a form of non-verbal communication or non-vocal communication in which visible bodily actions communicate particular messages, either in place of, or in conjunction with, speech. Gestures include movement of the hands, face, or other parts of the body. Gestures differ from physical non-verbal communication that does not communicate specific messages, such as purely expressive displays, proxemics, or displays of joint attention. Gestures allow individuals to communicate a variety of feelings and thoughts, from contempt and hostility to approval and affection, often together with body language in addition to words when they speak." [Gesture. Wikipedia]

Vector clip art, writing, handshake, eye,

مقدمه ای بر شناخت زبان بدن (Communication body language)

اسلایدهای آموزشی

• Body language is nonverbal
communication that involves
body movement.
• “Gesturing” can also be
termed as body language
...

مهارتهای کلامی و غیرکلامی

زبان بدن به اشکال مختلف ارتباط غیر کلامی (یا رفتاری) اشاره می‌کند که یک فرد از طریق رفتارهای فیزیکی خود، بدون آنکه صحبتی بکند با دیگران قادر است، ارتباط برقرار نماید. این رفتارها می‌تواند مربوط به وضعیت و حالات بدنی "body posture" (محل قرار گرفتن دستها، پاها، نحوه نشستن، ایستادن، راه رفتن، خوابیدن)، ژستها (حالتها، اطوارها، اَداها)، حرکات و اشارات بدنی، جلوه‌های هیجانی صورت و حرکات چشم‌ها باشد.[۱]

اگر شما بتوانید ذهن افراد دیگر را بخوانید و آنچه را که آنها واقعاً نیاز دارند و می‌خواهند، درک کنید بی‌شک ارتباطات فردی و اجتماعی شما بسیار آسان و مؤثر خواهد شد زیرا با استفاده از این دانش قادر خواهید بود در هر زمان بر طرف دیگر تأثیر بگذارید یا حداقل بتوانید درک کنید که او واقعاً دربارۀ شما چه فکر می‌کند؟ اما از نظر علمی، ما نمی‌توانیم ذهن دیگران را بخوانیم. در واقع اگر کسی این‌طور فکر کند، ممکن است از نظر روانشناسی دچار نشانۀ «ذهن‌خوانی» شده باشد که یکی از شایعترین نشانه‌های اختلال تفکر است. آنچه که ما می‌توانیم انجام دهیم خواندن چهره و زبان بدن (تن‌گفتار) دیگران است که این دانش با ذهن‌خوانی فرق دارد.[۲]

 Communication is a Series of Experiences of Hearing Seeing Smell Touch Taste

 

لینک اسلاید

لینک اسلاید 2

لینک اسلاید دیگر

ده نکته مفید برای بهبود مهارتهای ارتباطی در سازمان

لینک مطلب

ده مهارت عمده مورد نیاز بازار کار (What are the top ten skills that employers want)

لینک مطلب

مهارتهای مهم و تاثیر گذار برای موفقیت افراد و سازمانها

The most important skills to develop in employees to drive company growth over the next five years were (according to the Flux Report by Right Management):

  • Leadership skills 62%
  • Management skills 62%
  • Interpersonal skills 53%
  • Innovation and creativity 45%
  • Resilience 43%
  • Technical/specialist skills 40%
  • IT skills 40%
  • Sales/marketing skills 32%
  • Client management skills 24%
  • Other/none of the above 4%