چگونه صفحه Login را در ویندوز 10 و 8 برداریم؟
منبع: بروزرسانی
منبع: بروزرسانی
هرچند این دو شیوۀ ارتباطی بنیانهای متفاوتی داشته و فلسفه وجودی خاص خود را هم پیشنهاد میدهند، اما سادگی و سهولت استفاده از یک نرم افزار ارتباطی مانند تلگرام و سازگاری بیشتر آن با شیوۀ زندگی امروز ما، باعث شده است تا بسیاری از مردم ایران نیازهای ارتباطی خود را بر مبنای صورت وضعیت نرمافزارها بازتعریف کرده و احساس نیاز کمتری به شبکۀ اجتماعی فیسبوک بکنند. این که این گرایش به لحاظ روانی و جامعهشناختی چه علت و ریشهای دارد جای بحث است، اما واقعیت این است که چند سالی است که چنین اتفاقی در ایران افتاده است. ادامه مطلب
ابو علی سینا:
هر چیزی کمش دارو است
متوسطش غذا است
و زیادش سم است
حتی محبت کردن ...
این جمله بوعلی سینا را باید با طلا نوشت و هر منزلی نصب کرد
️
***
سه واقعیت محض:
۱- هیچ وقت با کسی بیشتر از جنبه اش شوخی نکن... حرمتها "شکسته" میشود.
۲- هیچ وقت به کسی بیشتر از جنبه اش خوبی نکن... تبدیل به "وظیفه" میشود.
۳ - هیچ وقت به کسی بیشتر از جنبه اش عشق نورز..."بی ارزش" میشی...
از ذهن تا دهن فقط یک نقطه فاصله است...
پس تاذهنت را باز نکردی ,دهنت را باز نکن
***
در هر رابطه دو نفره ای شش نفر حضور دارند:
-من
-دیگری
-تصویری که من از دیگری در ذهن دارم
-تصویری که دیگری از من در ذهن دارد
-تصور من از تصویری که خودم در ذهن تو دارم
-تصور دیگری از تصویرش که در ذهن من است.
حواسمان به هر شش تا باشد!
منبع: فیس بوک
1. صحبت کردن: همان طور که والدین، بسیاری از مهارتها را به فرزندشان آموزش میدهند، ممکن است بخواهند ضرورتهای رفتاری و فرآیند تعاملات اجتماعی را برای کودک خود بازگو کنند. به طور مثال میتوان به کودک آموزش داد پس از گفتن درخواست خود از کلمه لطفا استفاده کند. در حقیقت با این کار کودک بخشی از یک رفتار مودبانه اجتماعی معمول را آموزش میبیند.
2. نشان دادن رفتار صحیح: در نظر داشته باشید کودکان از طریق مشاهده آنچه که والدینشان انجام میدهند، آموزش میبینند. به طور مثال داشتن رفتارهای مودبانه و کمک به همسایهها به کودک نشان میدهد چگونه این رفتارها به تداوم رابطه اجتماعی کمک میکند. اگر دوست دارید کودکتان در برخورد با دیگران اعتماد به نفس داشته باشد، این کار را به او نشان دهید.
3. تکرار کردن: زمانیکه فرزندتان در یک شرایط اجتماعی دچار مشکل میشود میتوان با صحبت کردن و شناساندن نکاتی که فراموش کرده به او آموزش دهید تا بار دیگر در موقعیت مشابه متفاوت عمل کند. سپس به عقب برگشته و تمامی نکات ذکر شده را مجدد تکرار کند. به یاد داشته باشید در سراسر زندگی فرد شرایط اجتماعی جدیدی وجود خواهد داشت و بسیاری از افراد به تمرین و آمادگی نیاز دارند. هرچند در صورتیکه در دوران کودکی شالوده رفتارهای اجتماعی در کودک به خوبی برنامه ریزی شود دیگر جای نگرانی وجود ندارد.
4. بازی کردن: کودکان روشهای بازی کردن با کودکان دیگر را تنها از طریق بازی بدست میآورند. کودک با قرار گرفتن در فضایی که کودک دیگری وجود دارد فرآیند یادگیری را آغاز میکند. کودکان یکدیگر را هنگام بازی زیر نظر میگیرند و در نتیجه به همدیگر میآموزند چگونه میتوانند از بازی کردن لذت بیشتری ببرند. زمانیکه کودک شخصیتی خجالتی دارد بهتر است تنها با یک کودک و در فضایی آرام بازی کند و در نتیجه دچار ترس نمیشود. اما در صورتی که از شخصیتی اجتماعی برخوردار باشد حضور در میان تعداد بیشتری از کودکان تاثیر آموزشی بهتری دارد.
“Your beliefs become your thoughts;
Watch your thoughts, they become words;
watch your words, they become actions (deeds);
watch your actions, they become habits;
watch your habits, they become character;
watch your character, for it becomes your destiny.”
همچنین برای دریافت فیلم آموزشی تحلیل زبان بدن که البته به زبان انگلیسی است اینجا کلیک کنید.
زبان بدن یعنی همه رفتارها و کردارهای تنانه شما همچون ژستها، حالتهای صورت، اخمها، پلکزدنها، خوردن لبها، تکاندادن سر، حرکت گردن شما، لرزش پاها، دست کشیدن به موها، جویدن ناخنها، خیرهشدن به طرف مقابل، بستهشدن بیدلیل چشمها، وضعیت دستها و غیره. اگر زبان بدن شما مناسب و حسابشده باشد، میتوانید ارتباط موفقی را برقرار کنید و از رضایت مشتریان خود موفق مطمئن باشید. اما اگر هنوز به زبان بدن فکر نکردهاید، بیتردید بازاریاب موفقی به حساب نمیآیید و از اصول مدرن بازاریابی بیخبر هستید. بازاریابی صرفا به صحبتکردن و قابلیتهای گفتوگو با طرف مقابل بستگی ندارد. شما باید بتوانید بدن خود را نیز آموزش دهید و رفتهرفته آن را به وسیلهای برای موفقیت بیشتر در بازاریابی تبدیل کنید. چه دوست داشته باشید، چه دوست نداشته باشید، چه این حرفها را باور کنید، چه باور نکنید، زبان بدن بیشتر از صحبت و گفتوگو اثرگذار است.
ادامه مطلب منبع: روزنامه دنیای اقتصاد